„Vrnjačka Banja na dlanu“ objedinila ugostiteljsku ponudu

„Vrnjačka Banja na dlanu“ naziv je nove platforme na kojoj će biti predstavljeni ugostiteljski objekti i usluge koje nude u ovoj opštini. Prezentaciju novog sajta predstavili su predstavnici CeSID-a, Bojan Klečer i Tamara Antović u Skupštinskoj sali.
Sajt “Vrnjačka Banja na dlanu” je razvijen u okviru projekta “Razumeti građane: podaci u službi lokalne zajednice” koji sprovodi CeSID, kao deo inicijative Regionalnog programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu 2 (ReLOaD2) koji finansira Evropska unija (EU), a sprovodi Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP).
„Bila je ideja da napravimo jedinstvenu platformu sa ugostiteljskom ponudom Vrnjačke Banje. Ova ponuda uključuje sve značajne ugostiteljske objekte čiji vlasnici žele da učestvuju. Mi već imamo 20 ugostiteljskih objekata koji su napravili saradnju sa nama. Ideja je da svaki gost u vrnjačkoj Banji može da u svakom momentu pronađe informacije o tome šta Vrnjačka Banja nudi u ugostiteljstvu“, kaže Bojan Klečer iz CeSID-a.

Sve na jednom mestu


Platformi se može pristupiti na http://www.vbnadlanu.rs i sadrži podatke o restoranima, kafićima, kafeterijama, restoranima brze hrane, pabovima, picerijama, pečenjarama, poslastičarnicama. Da bi se podaci o nekom ugostiteljskom objektu našli na ovom sajtu, neophodno je da vlasnik tog objekta, u kategoriji „Dodajte biznis“, popuni podatke o svom objektu i usluzi, i da, jednim klikom, prijavu prosledi administratoru. Ovaj vid promocije potpuno je besplatan i ima za cilj da omogući posetiocima sajta da lako pronađu najbolje lokacije u Vrnjačkoj Banji za uživanje u gastronomskim specijalitetima i vrhunskoj usluzi.
Na stranicama sajta posetioci će moći da dobiju i informacije o tome da li je ugostiteljski objekat dostupan osobama sa invaliditetom, da li je Pet Friendly, da li poseduje parking, odvojen deo za pušače, stolice za hranjenje dece, vegetarijanski meni…

Brze i tačne informacije


„Gosti žele da imaju brze i pravovremene informacije koje su im u svakom trenutku dostupne uz dva- tri klika i čini nam se da je tako nešto zaista nedostajalo za ovu sredinu koja ima visoko razvijen turizam i čiji su gosti, što sam video i u našim istraživanjima, veoma zadovoljni. Ovo je, zapravo, bila ideja da se samo ponuda koja već postoji i koja je kvalitetna nadogradi, da ljudi mogu veoma brzo da pronađu objekte u kojima mogu da ručaju, pojedu kolač, da naprave rezervaciju i da provere sve ono što im je važno“, ističe Klečеr.
Ideja je, po rečima Bojana Klečera da se sa Turističkom organizacijom Vrnjačka Banja dogovori da ova platforma ostane na korišćenje ovoj ustanovi koja bi sajt „Vrnjačka Banja na dlanu“ dalje promovisala i unapređivala.