VRNJAČKA BANJA: Biser srpskog turizma

S preko 15 hotela visoke kategorije, spa-centrima, akva-parkovima, Vrnjačka Banja je postala sveobuhvatni turistički kompleks

Vrnjačka Banja kao turistički brend Srbije jedna je od najposećenijih turističkih destinacija u našoj zemlji. Izuzetna privlačnost i investicije učinili su Banju najatraktivnijim izborom posetilaca. Veoma sam zadovoljan njenim napretkom, istakao je za Kurir Boban Đurović, predsednik opštine Vrnjačka Banja.

Atraktivna destinacija

On je ocenio da je Vrnjačka Banja uvek atraktivna i privlačna domaćim i stranim turistima, kao i da je prethodnih godina realizovano mnogo projekata koji su značajni za opštinu Vrnjačka Banja i njene građane.

– Vrnjačka Banja, jedno od najvećih turističkih odredišta u Srbiji, doživljava procvat zahvaljujući kontinuiranim ulaganjima u turizam i inovativnim projektima koji podižu njen status na međunarodnom tržištu – navodi Đurović i dodaje da je poslednjih godina postignut značajan napredak, naglašavajući ključne elemente koji su doprineli ovom uspehu.

– Investicije u turizam su se pokazale ključnim faktorom u procvatu Vrnjačke Banje. Otvaranje visokokvalitetnih hotela i raznovrsnih turističkih atrakcija, kao što su panoramski točak i prostrani parkovi, poput Vidikovca, postali su temelj popularnosti i marketinškog rasta ovog regiona. Pored toga, naglasak je stavljen na unapređenje velnes centara, čime se Vrnjačka Banja pozicionirala kao lider u ovoj oblasti.

Prednjače gosti iz Bugarske

Ovogodišnji porast broja stranih turista, posebno iz Bugarske, dočekan je sa oduševljenjem.

– Više od 7.000 stranih aranžmana je rezervisano za Vrnjačku Banju, a broj gostiju iz Bugarske gotovo se utrostručio u odnosu na prethodnu godinu. Ovo je rezultat dobre atmosfere, bogatog programa i samog šarma destinacije, što je privuklo pažnju međunarodnih turista – ocenio je on.

Đurović ističe da je postavljanje turističkog proizvoda Srbije na globalno tržište od ključne važnosti za dalji razvoj Vrnjačke Banje.

– Stvaranje visokih standarda koji odgovaraju evropskim merilima značajno je za kontinuiranu promociju i rast turističkog sektora ovog regiona. Takođe, Vrnjačka Banja se izdvojila kao centar za zdravstveni turizam, ali je prevazišla tradicionalne granice banje kao mesta isključivo za lečenje. Sa preko 15 hotela visoke kategorije, spa-centrima, akva-parkovima, vinarijama i raznovrsnim turističkim sadržajima, Vrnjačka Banja je postala sveobuhvatni turistički kompleks koji nudi raznolike aktivnosti za goste svih profila. Zdravstveni turizam u Vrnjačkoj Banji je na visokom nivou i pruža moderni pristup lečenju, od stresa do urbanih oblika bolesti. Sa sedam termomineralnih izvora i istorijskim dokazima koji datiraju iz 24. godine nove ere, Vrnjačka Banja kombinuje blagodeti prirode s modernim pristupom zdravlju – navodi on.

Obeležavanje jubileja

– Moravski koridor, koji će povezati Vrnjačku Banju s velikim gradovima u Srbiji, i projekat gondole, koji će omogućiti posetiocima da uživaju u prirodnim lepotama planine Goč, samo su neki od projekata koji će unaprediti turističku ponudu – rekao je Đurović i istakao nekoliko ključnih projekata koji će dodatno obogatiti turističku ponudu ovog regiona.

On je podsetio da se Banja sprema da obeleži veliki jubilej – 1.700 godina lekovite vode.

– Ovaj događaj će dodatno podići odgovornost za sve sadržaje koje Vrnjačka Banja pruža i istovremeno pokazati dugovečnost lekovitih voda koje su privlačile posetioce vekovima unazad.

izvor: Kurir