Od danas niže cene za 16 proizvoda!

„Bolja cena“ biće danas proširena za još 16 novih kategorija proizvoda i to: brašno TIP 500 i TIP 400, suncokretovo ulje, kiselo mleko, margarin, sirni namaz, crni luk, pasulj, kupus, pašteta, viršle, smrznuti grašak, džem, keks, pasta za zube i sapun.

Akcija jeftinijih proizvoda će trajati do 31. decembra, a proizvodi koji su deo akcije u prodavnicama će biti jasno označeni znakom „Bolja cena“ kako bi potrošačima bilo lakše da ih nađu na polici.

Od juče, inače, sve trgovine u Srbiji obavezne su da u ponudi imaju bar jednu vrstu brašna tip 500 po ceni od 49,99 dinara i bar jednu vrstu brašna tip 400 glatko, po ceni do najviše 54,99 dinara. Kupovina je ograničena na po pet kilograma.

U maloprodajnim trgovinskim lancima u Srbiji inače od 13. septembra po nižim cenama može se kupiti 20 osnovnih proizvoda za ishranu, higijenu i kućnu hemiju, a sada je ta lista i proširena. Sada je lista proširena na ukupno 37 proizvoda.

domaća marmelada sa 290 na 199 dinara – džem jagoda sa 339 na 229 dinara
suncokretovo ulje sa 160 na 144 dinara
brašno tip 500 sa 79 na manje od 50 dinara
petit keks sa 180 na 119 dinara
namaz sirko sa 217 na 159 dinara
pasulj sa 349 na 259 dinara
grašak sa 180 na 139 dinara
kupus sa 99,99 na 69 dinara (po kilogramu)
viršle sa 109 na 79 dinara – jetrena pašteta 75 na 49 dinara
luk redovna 99 sada 79 dinara – sapun sa 69,99 na 49 dinara
pasta za zube 150 na 99 dinara
Sir nova cena 607 dinara (po kilogramu)
Kašica nova cena 189 dinara
Bio začin nova cena 49 dinara
Šampon za bebe nova cena 158 dinara (za 200 mililitara)
Deterdžent za sudove nova cena 70 dinara (za litar)
Deterdžent za veš nova cena 349 dinara (za tri kilograma)
Prethodno se na policama po nižim cenama znašao pileći parizer čija je redovna cena 399 dinara, a nova 259,99 dinara, jogurt umesto 164,9 dinara košta 139,9, deterdžent za posuđe umesto 126 dinara, 69,9 dinara.

Špagete koje su koštale 75 dinara, koštaju 49,9 dinara, dugotrajno mleko umesto 109,9 košta 95 dinara.

Treba reći i da sve ove proizvode sa niim cenama nije moguće naći u jednom trgovinskom lancu i da u nekima ima više artikala sa „Boljom cenom“, a u nekima manje. Tako ako hoćete da prođete najpovoljnije moguće nije loše obići više različitih radnji.

Među kompanijama koje su podržale ovu akciju su: Delez Srbije, Merkator S, DTL sa svim svojim članicama, LIDL Srbija, Super Vero, UniverEksport, DIS, Metro, Domaća trgovina – Aroma, AMAN, GOMEKS, koje zajedno imaju preko 80 odsto tržišnog učešća.