Od 15. juna svi električni trotineti moraće da imaju registracione nalepnice. Nalepnica će sadržati podatke o snazi elektromotora, maksimalnoj brzini koju može da razvije, kao i o težini vozila. Uskoro će se znati i mesta na kojima će moći da se preuzmu nalepnice, a prema informacijama koje su se do sada pojavljivale, ona bi trebalo da košta oko 1.000 dinara.
Nalepnica će se dobijati uz zahtev. Potrebno je da postoji dokumentacija o trotinetu, a ukoliko je vlasnik ne poseduje karakteristike će se utvrditi na mestu preuzimanja nalepnice, uz nadoknadu za koju se još ne zna kolika će biti.
Zahtev će, uz podatke o vozilu, morati da sadrži lične podatke vlasnika (ime, prezime, matični broj, datum rođenja), adresu, broj telefona.
Uslov da bi trotinet uopšte učestvovao u saobraćaju jeste da njegova maksimalna snaga na prelazi 600 vati. Trotineti koji su veće snage neće moći da se legalizuju, takođe njihova težina neće moći da prelazi 35 kilograma i neće moći da dobiju nalepnicu trotineti koji mogu da razviju brzinu veću od 25 kilometara na sat.
Zahtev će, uz podatke o vozilu, morati da sadrži lične podatke vlasnika (ime, prezime, matični broj, datum rođenja), adresu, broj telefona
Trotinet, po izmenama Zakona donetim u septembru, ne mogu da voze deca mlađa od 14 godina, a nošenje kacige je obavezno za sve, a ne samo za maloletne. Može da se vozi biciklističkim stazama, tamo gde one postoje, a gde ne postoje, kolovozima. Ukoliko voze kolovozom, za maloletnike je to biti dozvoljeno u onim ulicama gde je ograničenje brzine 30 kilometara na čas, a punoletni vozači trotineta mogu da se kreću i onim kolovozima gde je maksimalna dozvoljena brzina 50 kilometara na čas.
Procenjuje se da u Srbiji ima više od 200.000 električnih trotineta.