Sa sugrađanima o aktuelnim problemima

Gradonačelnik Kraljeva dr Predrag Terzić i ove nedelje razgovarao je sa sugrađanima kojima je potrebna
pomoć u rešavanju problema sa kojima se svakodnevno suočavaju. Bilo da su već pokušavali da se izbore sa nekom situacijom ili su tek krenuli u iznalaženje rešenja, Kraljevčani pokucaju na gradonačelnikova vrata, koja su, kako on kaže, za sugrađane uvek otvorena.


Jedan dan u nedelji posvećen prijemu sugrađana i razgovoru sa njima u cilju pružanja pomoći, gradonačelnik grada Kraljeva dr Predrag Terzić praktikuje od kada je, 2016. godine, prvi put izabran za prvog čoveka grada. Veliki broj problema, nerazjašnjenih situacija, nerešenih odnosa… rešeni su zahvaljujući razgovoru, razumevanju i zalaganju gradonačelnika, njegovih saradnika, Gradske uprave, pojedinaca, institucija…
Na zakazanih više od 20 prijema u gradonačelnikov kabinet, u prvoj polovini ove godine, došlo je više od 300 građana.
Prve sedmice jula, u danu predviđenom za prijem građana, dvanaest naših sugrađana razgovaralo je sa gradonačelnikom Terzićem. Nekima su olujno nevreme i grad, koji su nedavno pogodili područje našeg grada, naneli štetu, te su zatražili pomoć u saniranju posledica nevremena. Neki su se obratili tražeći pomoć u zasnivanju radnog odnosa, za sebe odnosno svoje bližnje. Socijalna pitanja su nezaobilazna prilikom prijema građana. Pojedini građani su potražili i pomoć u rešavanju stambenog pitanja, dok su drugi imali probleme zbog kojih je bilo potrebno da se obrate inspekcijskim službama Gradske uprave grada Kraljeva. Takođe, Kraljevčani su zakazali prijem kod gradonačelnika jer imaju nerešene situacije sa javnim komunalnim preduzećima…


Pored njih, u mesecima za nama, gradonačelnik je, ukoliko je za to postojala potreba za brzim odnosno hitnim reagovanjem, izlazio u susret i organizovao sastanke sa građanima i relevatntnim institucijama. Uz to, i zahtevi za pomoć koji stižu putem redovne odnosno elektronske pošte, bivaju uvaženi, prosleđeni nadležnima za njihovo rešavanje, uz obaveznu naznaku da tražilac informacije neposredno bude obavešten o preduzetim merama.
Praksa koja traje godinama i koja se pokazala kao veoma uspešna – direktan razgovor i mogućnost neposredno izloženog problema, biće nastavljena, kaže gradonačelnik Kraljeva dr Predrag Terzić ističući da je veoma važno osluškivati svoje sugrađane, njihove lične probleme, ali i njihovo viđenje rešavanja problema na nivou grada, a sve u cilju stvaranja uslova za što bolji život u gradu i građane zadovoljne svojim životom i gradom u kome žive.