Prvi čovek grada Kraljeva dr Predrag Terzić, od 2016. godine kada je postao gradonačelnik, posvećuje vreme sugrađanima kako bi, kroz direktne dijaloge, zajedno razmotrili i iznašli potencijalno rešenje za njihove probleme, nerešene situacije i inicijative koje se odnose na svakodnevni život ili se tiču delokruga rada lokalne samouprave.
Od početka 2023. godine do 16. marta, gradonačelniku se za pomoć u vezi sa ostvarivanjem prava iz oblasti socijalnih davanja, zasnivanjem radnog odnosa, novčanu pomoć u realizaciji projekata i organizaciji manifestacija, teškoćama pri rešavanju pitanja kojima se bave javna preduzeća i ustanove ili onih koja su u nadležnosti odeljenja i službi Gradske uprave grada Kraljeva, lično obratilo 113 građana.
U želji da pruži adekvatnu podršku ili pomoć u rešavanju problema, gradonačelnik Terzić ističe da su vrata njegovog kabineta svake sedmice, jednom ili više puta u toku nedelje po potrebi, otvorena za sve sugrađane.
Na ovonedeljnom prijemu, gradonačelnik je diskutovao sa građanima o jednom od najčešćih problema sa kojima se suočavaju ljudi na seoskom području -asfaltiranju i podasipanju puteva, ali i drugim infrastrukturnim problemima.
Zatražena je pomoć u vezi sa apliciranjem na Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za kupovinu seoske kuće sa okućnicom koji je raspisalo Ministarstvo za brigu o selu Vlade Republike Srbije. Gradonačelniku se obratilo i lice koje je, nakon dugogodišnjeg boravka i rada u inostranstvu, želelo da se vrati u svoj rodni grad i pokrene biznis.
O poverenju koje Kraljevčani polažu u prvog čoveka Grada govori i činjenica da je tokom 2022. godine na prijem u kabinet došlo čak 539 osoba, a brojni su i oni koji nisu bili u mogućnosti da, iz opravdanih razloga, dođu lično, pa su o poteškoćama sa kojima se bore kontaktirali sa njim putem telefona.

Građani se, osim oko pomoći pri rešavanju ličnih problema, svakodnevno obraćaju gradonačelniku i putem mejla u kome navode pohvale ili kritike, zahteve i molbe, predloge, sugestije, traže savete… Prema njegovim rečima, kako bi građani u što kraćem roku dobili odgovor odnosno neophodne informacije, u zavisnosti od složenosti zahteva kojim su se obratili, izuzetno je važna saradnja gradskih institucija.
Terzić je istakao da je neophodno posvetiti posebnu pažnju svakom problemu ponaosob, jer kada su u pitanju poteškoće koji značajno utiču na svakodnevno funkcionisanje građana, neophodno je iskoristiti mehanizme kojima Grad raspolaže, kao što su izmene odluka odnosno rebalans budžeta radi obezbeđivanja sredstava, i na taj način obezbediti građanima normalan život.
Gradonačelnik je poručio da, iako nekad sama poseta i razgovor nisu dovoljni da se iznađe rešenje, građani su zahvalni na izdvojenom vremenu i uvažavanju koje im je pruženo, a Grad će nastaviti da se trudi da pomaže svim svojim sugrađanima kako bi zajedničkim snagama stvorili još bolje uslove za život u Kraljevu.